Week 12, Stage Wolverhampton Tree Service - Reisverslag uit Wolverhampton, Verenigd Koninkrijk van Bram Groeneveld - WaarBenJij.nu Week 12, Stage Wolverhampton Tree Service - Reisverslag uit Wolverhampton, Verenigd Koninkrijk van Bram Groeneveld - WaarBenJij.nu

Week 12, Stage Wolverhampton Tree Service

Door: Bram Groeneveld

Blijf op de hoogte en volg Bram

09 Februari 2018 | Verenigd Koninkrijk, Wolverhampton

De hele week in Bromsgrove gewerkt. Daar moesten we een hele rij hulst van een meter of 6 tot 10 hoog vellen en versnipperen. En we moesten daarnaast een hele haag van hulst toppen, trimmen en opkropen boven het pad aan een kant. Het vellen ging mooi gestaag door en was oke om te doen, maar het toppen en daarbij van boom naar boom lopen was een hel. Absoluut verschrikkelijk, maar het moest gedaan worden dus aanpassen en aanpakken. Verder een hele gezellige week gehad met hetzelfde team. Vrijdagavond nog uit geweest met wat vrienden en collega's, en zaterdag om half 8 vertrokken naar huis. Rond half 10 waren we thuis, en daar heb ik heerlijk geslapen in mn bed van 2,20 meter lang. Het was een super gave ervaring en ben super tevreden over hoe het is gegaan.

• 09 Februari 2018 - 21:13

GROOTOUDERS:

Bram , mooi met de hulst bezig geweest ,maar o dat toppen , wat morren he? Dat de laatste dagen. Vent jullie hebben daar reuze weken gehad ,veel ervaringen opgedaan .De pups en het polen vielen goed in de smaak ,hoort erbij , vertier .Maar het mooie leven is nu afgelopen . Weer naar school. Bram met veel plezier hebben wij alle verslagen gelezen , super mn vent . Als je zo doorgaat met leren en stage , gaat je droombaan zeker een keer in vervulling. Succes vent met alles wat je doet . Opa en Oma blijven je volgen . doeiiiiiiiiiiiiiiii XXX

• 03 September 2018 - 15:58

Vlierstede:

Bram ,welkom in Wolverhampton .Jou welbekende stage adres. Waar je weer 10 weken met veel plezier mag werken . Vanaf 04-09 2018 volop mee mag doen . Succes vent ,weer een leerzame periode . DOEIIIIIIIIIIIIIIII XXX