Stage Wolverhampton Tree Service Week 6 2018 - Reisverslag uit Wolverhampton, Verenigd Koninkrijk van Bram Groeneveld - WaarBenJij.nu Stage Wolverhampton Tree Service Week 6 2018 - Reisverslag uit Wolverhampton, Verenigd Koninkrijk van Bram Groeneveld - WaarBenJij.nu

Stage Wolverhampton Tree Service Week 6 2018

Door: Bram Groeneveld

Blijf op de hoogte en volg Bram

12 Oktober 2018 | Verenigd Koninkrijk, Wolverhampton

Maandag 8 Oktober
Om half 8 aan de zaak, en met Rich, Andy en Robbert vertrokken om bij het huis een mini kraantje met houtklem op te halen, en heras hekwerken in te laden. We moesten bij een pub genaamd The Claregate te Wolverhampton een oude, vervallen betonnen schutting weghalen en een nieuwe houten schutting plaatsen. Aan het einde van de maandag hadden we alles afgebroken, inclusief de palen, afgevoerd en de heras hekken geplaatst. S'avonds naar de Lidl en naar Morissons voor boodschappen. Daarna door naar The Yew Tree Inn voor avondeten met Bert, Andy, Justin, Fern en Robbert. Daarna naar The New Inn voor een pint.

Dinsdag 9 Oktober
S'ochtends met Andy naar OCL, een bouwmarkt om een pallet snelbeton, een kuubszak zand & grint, 16 palen, 55 rails, 10 balken en 400 plankjes op te halen voor de nieuwe schutting. Al met al, inclusief ontbijt en tanken kwamen we pas om half 10 aan op de klus. De tweede dag de helft van de palen met rails geplaatst, en ik heb er 100 plankjes aan gespijkerd. S'avonds ff aan het stageverslag gewerkt voor school en bij de kachel gezeten.

Woensdag 10 Oktober
Wederom naar OCL om nog meer materialen op te halen, en daarna naar de klus, nog meer palen gezet, rails bevestigd en nog meer plankjes eraan gespijkerd. S'avonds met Bob en Copey naar The Beacon Hotel voor 2 pints. Bij The Beacon Hotel brouwen ze hun eigen Ale's en Lagers. De Ale was niet je-van-het maar de Lager smaakte een beetje hetzelfde als Warsteiner dus dat ging er wel in.

Donderdag 11 Oktober
De laatste rails bevestigd, ik heb de laatste 200 plankjes er aan gespijkerd en we hebben alles opgeruimd. Smiddags Bob nog even geholpen bij The Field en naar Asda gereden, een grote supermarkt in Wolverhampton. Het verkeer was een drama maar 2 uur later waren we weer thuis. S'avonds nog ff wat voor school gedaan en optied sloapn.

Vrijdag 11 Oktober
S'ochtends op tijd vertrokken met Andy en Robbert naar Wallsall voor een coniferen klus bij een school. Onderweg met Bertje gefacetimed voor z'n verjaardag. We waren mooi optied kloar en toen bleek de kerstman ook nog eens vroeg langs geweest te zijn met nieuwe spullen :)) S'avonds het blog bijgewerkt want dat was er niet van gekomen.

Zaterdag 12 Oktober
Om half 8 aan de zaak om de Land Rover, Heggenscharen en wat andere dingen mee te nemen naar Wall Heath, +- 10 min rijden. Daar moesten we een coniferen haag van +- 25 meter lang, 3 meter hoog en 2 meter dik trimmen, daarnaast moesten we nog een aantal andere dingetjes trimmen. Hier waren we rond 1 uur klaar mee, inclusief het tippen etc. S'middags naar The Field chips opschuiven en verplaatsen, een beetje opruimen enz. Later ook nog mijn nieuwe LockJack Sport en de ART Positioner op de lijn gemaakt. (Klimspullen) Dit tot een uur of 16:00 gedaan. S'avonds eerst naar The Poolbar en daarna naar The Bradmore Arms waar Andy & Justin waren. Rond half 2 waren we thuis.

Zondag 13 Oktober
Rond een uurtje of 11 opgestaan, ontbeten, ff gechild, zonder kater. S'middags zijn we naar de grote Tesco's gegaan in Dudley en daar hebben we boodschappen gedaan en ff een rondje gelopen in de supermarkt. S'avonds naar The New Inn voor 1 pint, daarna naar The Yew Tree voor avondeten met Justin, Andy, Robbert, Samual, Chelsea, Laura, Ruby en Carly. Daarna nog 1 pint gedronken bij The Bradmore en naar huis. Rond half 10 waren we thuis en rond half 11 naar bed gegaan.

• 13 Oktober 2018 - 11:56

WARM 27 GRADEN.:

Zo vent , ja ,een schutting plaatsen is dagen werk. Maar even lekker uit eten , gezellig , dan nog een pint . Tjonge boffen met zo,n Kerstman , ha ,ha . Bram , geniet en sloap oet , morgen. Op naar volgende week , succes . Liefs van je Opa en Oma , xxx DOEIIIIIIIIIIIIII

• 13 Oktober 2018 - 16:54

Bert Groeneveld:

Ha moat ie liek wel bob de bouwer.
    Keep it up the good work.
    Grt pa.