Week 9, Stage Wolverhampton Tree Service - Reisverslag uit Wolverhampton, Verenigd Koninkrijk van Bram Groeneveld - WaarBenJij.nu Week 9, Stage Wolverhampton Tree Service - Reisverslag uit Wolverhampton, Verenigd Koninkrijk van Bram Groeneveld - WaarBenJij.nu

Week 9, Stage Wolverhampton Tree Service

Door: Bram Groeneveld

Blijf op de hoogte en volg Bram

23 Januari 2018 | Verenigd Koninkrijk, Wolverhampton

Maandag 8 Januari 2018, Om half 8 vertrokken met Justin en Robbert naar B&Q Wednesburry, de bauhaus van Engeland. Daar moesten we meerdere dagen aan de gang, en zijn we begonnen in een hoek met het reduceren van een paar lindes, en het uitdunnen van een stuk jong gefaseerd bos. Daar hebben we de slechte en dode boompjes eruit gehaald en versnipperd. Normale tijd terug op de zaak. S'avonds naar de Bradmore arms voor tea (avondmaaltijd) en een pint.

Dinsdag 9 Januari 2018, Om half 8 vertrokken met Justin en Robbert naar B&Q Wednesburry. Dit keer zo'n honderd meter hekwerk begroeid met klimop reduceren terug naar het hek en bespuiten met glyfosfaat, wat het klimop dood. Weer mooi op tijd terug bij de zaak. Een avondje thuis gebleven.

Woensdag 10 Januari 2018, Weer om half 8 vertrokken met Justin en Robbert naar B&Q Wednesburry om het laatste deel van de klus af te maken. Een hele strook achterlangs het hekwerk kaalslaan en terug het terrein op chippen. Die hoefden we gelukkig niet af te voeren. Ik heb al het zaagwerk gedaan, en Justin en Robbert hebben versnipperd, tot 20 cm diameter. Woensdagavond chinees bij sam's en een pint in de poolbar met een paar potjes pool.

Donderdag 11 Januari 2018, Bij de bull's head, een pub, een paar klusjes gedaan, een haag getrimd, wat boompjes weggehaald en de stoep over de volle breedte weer toegankelijk gemaakt. Een rustige dag met Bert, Andy en Robbert.

Vrijdag 12 Januari 2018, Met Rooney, Bert en Harry naar Penn, Wolverhampton. Daar met de tracked chipper (Versnipperaar op rupsen) rondom een tennisveld alles geveld en gereduceerd. Ik heb bij 1 es veel gesteltakken aan de tenniszijde teruggebracht tot aan de stam, 3 platanen beklommen en deze tak voor tak afgebroken, en wat hazelaars afgezet. Als enige geklommen en een goede dag gehad. Lekkere koffie van de lady daarnaast gehad. Iets voor 5'en weer terug bij de zaak. Vrijdagavond een super gezellige avond gehad in de poolbar te Wombourne.

Zaterdag 13 Januari 2018, Uitgeslapen en de boodschappen gedaan, s'avonds naar de poolbar, daarna naar de mac en naar een andere pub genaamd Sarascens head te Dudley, helaas was er in Dudley niet veel te beleven dus zijn we maar weer terug gegaan naar de poolbar te Wombourne.

Zondag 14 Januari 2018, Uitgeslapen tot een uur of 11, toen Bob's Landrover Discovery, Andy's Mitsubitshi L200 Trojan, De Peugeot partner van ons, de Crewcab Fort Transit, de Witte Ford Transit, de versnipperaar op rupsen en de 2 normale versnipperaars en de lorry schoongemaakt met de hogedrukspuit bij de zaak. Hiervoor een extra zakcentje gebeurd. S'avonds nog ff uit eten en naar de pub.

• 23 Januari 2018 - 20:26

Bert Groeneveld:

Buiten jullie baas Bob zal ook de poolbar straks jullie gaan missen,
    Jullie zijn goed voor de engelse economie

• 23 Januari 2018 - 23:04

VLIERSTEDE:

Hai Bram .Weer wat nieuws gelezen. Er staan zoveel dingen op ,maar je bent goed bezig. Vooral de uitjes ,die brengen ook leven in de brouwerij , ha , ha .Zondags extra centje verdiend ,s,avonds weer op, ooooooooooooh. Maar vent , je leert veel .Geniet deze weken nog van deze stage ,succes met je werk . Liefs van je OPA en OMA . XXX DOEIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII

• 24 Januari 2018 - 20:47

Gijs: